Šiame straipsnyje išnagrinėsime skausmingus taškus, lėtinančius „WooCommerce“ svetainių greitį, ir pateiksime jums naudingų patarimų, kaip išspręsti šias problemas.
„WooCommerce“ yra nemokama ir populiari el. prekybos platforma, veikianti daugiau nei penkiuose milijonuose svetainių. Ji skiriasi nuo kitų platformų tuo, kad neprašo procento nuo jūsų parduotuvės pajamų.
Norint gauti pelno, jūsų WooCommerce svetainė reikalauja greičio. Greitesnis įkėlimo laikas padeda pagerinti vartotojo patirtį. Geresnė naudotojų patirtis paverčia patobulintu PVO ir pardavimu jūsų verslui.
Kaip greita turėtų būti jūsų „WooCommerce“ svetainė?
Atsakymas į šį klausimą yra gana paprastas: kuo greičiau. Svetainės greitis turi tokį nepaprastą poveikį WooCommerce svetainei, kad visi verslo savininkai turėtų kiek įmanoma sumažinti įkėlimo laiką.
Greitis yra svarbus „WooCommerce“ svetainėms, nes puslapio įkėlimo laikas yra pagrindinis reitingavimo veiksnys. Vienas tyrimas nustatė, kad vienos sekundės įkėlimo laiko delsa sumažina konversijų rodiklį 7%.
Pagal kitą tyrimą, vienos sekundės įkėlimai turi penkis kartus didesnį konversijų rodiklį nei svetainė, kuri įkeliama per 10 sekundžių. Taigi, jei norite gauti geresnių rezultatų, jūsų svetainė turi būti įkelta per sekundę.
Greitas svetainės greitis padeda pagerinti WooCommerce parduotuvės vartotojo patirtį. Tai padidina reputaciją ir patikimumą, o tai padeda padidinti konversijų rodiklį.
Greita svetainė yra dėmesingesnis lankytojams. Dėl lėtos „WooCommerce“ svetainės prarandami vartotojai, kurie visur kreipia dėmesį.
Kas daro „WooCommerce“ svetainę lėtą?
Panagrinėkime keletą pagrindinių priežasčių, kurios sulėtina jūsų WooCommerce svetainę.
1. Lėto prieglobos paslaugų teikėjo naudojimas
Kad ir kiek optimizuotų, jūsų svetainė nebus greitesnė, jei ji bus talpinama netinkamame serveryje. Tai lygiai taip pat, kaip vairuoti automobilį su nuleistomis padangomis.
Vienas iš pagrindinių kaltininkų, lemiančių lėtą „WooCommerce“ svetainę, yra prieglobos paslaugų teikėjas. Daugelis kompanijų teikia pigų arba nemokamą prieglobą.
Tiems prieglobos paslaugų teikėjams trūksta pralaidumo, kad padėtų daugybei svetainės lankytojų arba „WordPress“ papildinio, pvz., „WooCommerece“, veikiančio dideliu mastu.
Žiniatinklio priegloba nekelia didelio rūpesčio jūsų internetinėje parduotuvėje. Po kurio laiko, kai jūsų operacijos ir srautas pradės augti, turite atkreipti dėmesį ir išplėsti savo WooCommerce svetainę.
2. Vaizdo optimizavimo trūkumas
Jūsų el. prekybos svetainėje paprastai yra daug produktų vaizdų, todėl šie failai turi būti maži ir įkelti kuo greičiau. Svarbu pagalvoti, kaip tie vaizdai gali paveikti jūsų svetainės foną.
Jei negalite optimizuoti savo vaizdus Dėl dydžio ir pristatymo jie peržiūri jūsų svetainę.
3. Per daug įskiepių
Būtina turėti kai kurie jūsų „WordPress“ el. prekybos parduotuvės papildiniai. Jei įskiepių yra per daug, svarbu atsiminti, kad jie gali prieštarauti vienas kitam.
Tai veda prie puslapio strigimo ir kitų nereikalingų klaidų, kurios sulėtina naudotojo patirtį jūsų svetainėje. Svarbu patikrinti, ar visi papildiniai yra visiškai suderinami su „WordPress“ ir „WooCommewrce“. Nesuderinami papildiniai sulėtina jūsų svetainę.
4. Nenaudojate turinio pristatymo tinklo
Kai lankytojas patenka į jūsų svetainę, CDN yra duomenys, gauti iš talpykloje esančio turinio iš artimiausio jų buvimo vietos serverio. Tai lemia greitesnį įkrovimo laiką.
Jei jūsų svetainė neturi CDN, jūsų svetainės turinys pateikiamas iš žiniatinklio prieglobos serverio, o ne iš duomenų centrų, kurie gali būti toli nuo jūsų naudotojų buvimo vietos.
Dėl to puslapis įkeliamas lėtai, ypač lankytojams, kurie bando pasiekti svetainę per atstumą. Lėtas puslapio įkėlimo laikas taip pat sumažina SEO kredencialus ir verčia lankytojus palikti jūsų puslapį. Tai taip pat kenkia konversijos koeficientui.
5. Blogos arba nesuderinamos temos
„WooCommerce“ svetainės temos pasirinkimas nėra lengvas dalykas. Rinkoje yra daugybė temų. Daugelis temų į puslapius įterpia per daug kodo, kad padėtų jums sukurti konkretų išdėstymą.
Jei tema nėra gerai užkoduota ir neatitinka „WordPress“ standartų, tai gali labai lemti lėtą „WooCommerce“ svetainę. Žemos kokybės temoje yra daug CSS stilių skriptų, kurie sumažina jūsų svetainės greitį.
6. Lėta duomenų bazė
Jūsų svetainės turinys, naudotojo duomenys ir nustatymai saugomi jūsų svetainės duomenų bazėje. Kai svetainės lankytojas sąveikauja su svetaine, duomenų bazės prašoma padėti sugeneruoti vartotojo pageidaujamą tinklalapį. Duomenų bazės greitis yra labai svarbus jūsų svetainės greičiui. Jei jis veikia lėtai, reikia daugiau laiko, kol prašomas puslapis bus matomas vartotojui. Tai taip pat gali sukelti prastą vartotojo patirtį.
Jūsų WooCommerce duomenų bazė gali būti lėta dėl įvairių priežasčių. Tai gali būti dėl neveiksmingo duomenų bazės dizaino, per didelio duomenų bazės užklausų kiekio ir blogai optimizuotų duomenų bazės užklausų.
7. Talpyklos problemos
Turėtumėte laikyti talpyklą kaip esminę priemonę, kad pagreitintumėte savo parduotuvę. Reguliariai pasiekiamų duomenų kaupimas talpykloje yra svarbi svetainių, kurios greitai įkeliamos, sudedamoji dalis.
Šie duomenys saugomi standžiajame diske arba serverio atmintyje. Tai leidžia vartotojams greitai pasiekti duomenis ateityje.
Jei įgalinote talpyklą naudodami papildinį arba kaip prieglobos paslaugos dalį, svarbu turėti „WooCommerce“ pritaikytą talpyklą.
8. Pasenusi konfigūracija
Pasenusi programinė įranga yra viena iš pagrindinių saugumo pažeidimų priežasčių. Taigi svarbu įdiegti naujausią versiją. Turite užtikrinti, kad jokia jūsų svetainės dalis neveiktų senesnėse versijose.
Kartais jie neveikia tinkamai ir dėl to sulėtėja jūsų svetainės veikimas.
9. Jūsų svetainėje išaktyvinta naujausia PHP versija
„WooCommerce“ ir „WordPress“ naudojasi PHP (serverio pusės scenarijų kalba), kad sukurtumėte efektyvų turinį savo svetainėje. Senesnės PHP versijos nesuteikia greičiausio jūsų svetainės įkėlimo laiko.
Kartais „WooCommerce“ ir „WordPress“ nepalaiko senesnių versijų, todėl kyla suderinamumo problemų.
Kaip padidinti „WooCommerce“ svetainę
Darbas su lėta „WooCommerce“ svetaine gali būti bauginantis. Toliau pateikiami keli paprasti būdai, kaip optimizuoti našumą ir pagreitinti WooCommerce svetainę.
1. Pasirinkite gerą prieglobos paslaugų teikėją
Jei turite a gera prieglobos paslauga, jūsų svetainė greičiausiai veiks greičiau. Pirmiausia turėtumėte apsvarstyti, koks greitas yra jūsų žiniatinklio priegloba. Tada paklauskite, kokias paslaugas teikia šis teikėjas ir ar jos saugios.
Kai kurios strategijos, kurių reikia ieškoti, yra šios:
- Dažnai tikrinkite prieglobos veikimo laiką.
- Serverio lygio talpyklos kaupimas, sukonfigūruotas „WooCommerce“.
- Įvairūs duomenų centrai, kad galėtumėte pasirinkti vietą pagal tai, kur yra jūsų svarbūs klientai.
- Turinio pristatymo tinklas, jei turite tarptautinių vartotojų.
- SSL sertifikatas (jei norite apsaugoti savo internetinę parduotuvę).
- Saugykla ir pralaidumas, kurį jie suteikia jūsų produktams.
- Patikrinkite jų teikiamos prieglobos tipą. Jei turite kelis produktus su didžiuliu mėnesio srautu, jums reikia dedikuoto serverio.
- Automatinės atsarginės kopijos.
- Įsitikinkite, kad prieglobos paslaugų teikėjas teikia HTTP/2.
Norėdami suprasti paskutinį dalyką, pažvelkime į HTTP/2 reikšmę.
2. HTTP/2 naudojimas
HTTP/2 padeda padidinti jūsų svetainės greitį. Tai daroma leidžiant naršyklėms vienu ryšiu vykdyti kelias užklausas vienu metu. Taip sutaupoma pralaidumo, todėl įkėlimo laikas yra greitesnis.
Anksčiau naršyklė turėjo grįžti į serverį, kad surinktų kiekvieną išteklių. Dabar jis surenka visus išteklius ir perduoda juos vienu metu.
3. Naudokite talpyklą
Talpykla labai rekomenduojama norint pagreitinti WooCommerce parduotuvę. Saugojimas talpykloje pagreitina našumą, nes sumažina daug laiko reikalaujančių procedūrų. Tai apima visos saugomos informacijos rinkimą arba naujų kopijų kūrimą kiekvienam lankytojui, prašančiam turinio.
Geriausi atributai, į kuriuos reikia atsižvelgti kuriant talpyklos papildinį, yra JS ir CSS failų optimizavimas ir išankstinis talpyklos įkėlimas. Tai taip pat apima Gzip glaudinimą, tingi apkrova vaizdams ir vaizdo įrašus, galimybę atidėti JavaScript įkėlimą ir pan.
4. Pasirinkite greitą „WooCommerce“ temą
Norėdami patikrinti, ar tema nestabdo jūsų WooCommerce svetainės, turite sukurti atsarginę kopiją ir perjungti ją į „WooCommerce“ rekomenduojama tema arba numatytoji „WordPress“ tema.
Jei kyla problemų dėl temos, po perjungimo svetainė bus įkeliama greičiau. Jei jūsų svetainė vis dar veikia lėtai, taip yra dėl jūsų įdiegtų papildinių.
Primygtinai rekomenduojame pasirinkti lengvą ir našumui optimizuotą temą. Tema turi turėti švarią kodų bazę, kurioje daugiau dėmesio skiriama greičiui, o ne estetikai.
5. CSS optimizavimas
CSS optimizavimas padidina jūsų WooCommerce svetainės greitį. Tai įmanoma dviem būdais:
- Optimizuokite CSS pristatymą, kad pašalintumėte pateikimą blokuojantį CSS savo svetainėje, kad būtų greičiau įkeliama.
- Pašalinkite nenaudojamą CSS, kad sumažintumėte puslapio dydį ir HTTP užklausas, kad pagerintumėte našumą.
Paskutinės mintys
Jūsų WooCommerce svetainė reikalauja greičio, kad gautumėte pelną. Yra tiek daug dalykų, kurie sulėtina jūsų „WooCommerce“ svetainę. Laimei, yra keletas puikių metodų, padėsiančių pagerinti WooCommerce svetainę.
Jei jums reikia pagalbos optimizuojant „WooCommerce“ svetainę ir sprendžiant našumo problemas, yra įvairių „WooCommerce“ ir „WordPress“ internetinių įrankių, kurie išsprendžia daugybę našumo problemų, dėl kurių sulėtėja jūsų parduotuvė.
Nesvarbu, kiek laiko ir pinigų investuojate į savo WooCommerce svetainę, visada reikia ką nors pataisyti arba ką galite padaryti, kad pagerintumėte savo svetainės našumą. Sėkmės vykdant WooCommerce optimizavimą!