Investuoti į naują svetainę ar skaitmeninę platformą yra svarbiausia bet kokiam verslui. Nesvarbu, ar pradedate startuolią, atkuriate seną svetainę, ar pratęsiate savo pasiekiamumą naujoje el. Prekybos parduotuvėje, komanda, kurią pasirinkote atgaivinti savo viziją, gali padaryti ar sugriauti rezultatą. Geriausiu atveju, puiki žiniatinklio komanda tampa a strateginis partneris Tai suteikia projektą laiku ir padeda padėti jūsų verslui ilgalaikiam augimui.
Bet blogiausiu atveju? Galite palaidoti vėlavimus, biudžeto išpūtimus, sugedusias funkcijas ar dar blogiau – produktą, kuris nedaro to, ko turėtų. Tiek daug važiuoti sprendimu, labai svarbu suprasti, kas daro žiniatinklio komandą tikrai veiksmingą ir kaip išvengti brangių klaidų pasirinkimo pasirinkimo, kuris nėra tinkamas.
Kodėl komanda už statybos yra svarbesnė, nei jūs manote
Iš pirmo žvilgsnio sprendimas gali atrodyti paprastas. Peržiūrite keletą portfelių, palyginate citatas ir išsirinksite komandą, kuri žada geriausią vertę. Tačiau dažnai nepastebima, kad interneto svetainių kūrimas nėra susijęs tik su dizainu, kodu ar kaina. Tai yra apie tai, kaip komanda veikia, jų požiūris į problemų sprendimą, kaip jie elgiasi su atsiliepimais, kaip jie valdo pokyčius, ir jų sugebėjimas interpretuoti jūsų tikslus ir paversti juos keičiamu, naudojamu produktu.
Stipri žiniatinklio komanda tiesiog nesukurs jūsų išvaizdos svetainės. Jie dirbs Supraskite savo vartotojusjūsų rinka ir techniniai jūsų verslo suvaržymai. Jie užduos klausimus, į kuriuos nesvarstėte. Jie anksti pažymės riziką, padės jums per kompromisus ir pateiks sprendimą, kuris veikia realiame pasaulyje, o ne tik maketu.
Ir svarbu, kad jie galvos ne tik paleidimo dieną. Jie žiūrės į akis Augimas, našumasir Ilgalaikis palaikymas. Kai viskas klostosi ne taip, ir jie kartais norėsite, norėsite, kad komanda galėtų greitai išspręsti problemas, perimti nuosavybę ir išlaikyti projektą į priekį.
Kaip atrodo efektyvi žiniatinklio komanda
Aukštos kokybės komandos paprastai yra įvairios funkcijos. Tai nereiškia tik „keli kūrėjai ir dizaineris“; Tai reiškia, kad kiekvienas asmuo atneša Specializuota patirtisir tie įgūdžiai sutampa ir palaiko vienas kitą kiekviename etape.
Pagrindiniai vaidmenys, kurie yra svarbūs
Dažnai rasite a Paskirtas projekto vadovas Daiktų centre, kas paverčia verslo poreikius į taikomus reikalavimus ir palaiko bendravimą tarp suinteresuotųjų šalių ir kūrėjų. UX/UI dizaineris užtikrins, kad sąsaja yra intuityvus, prieinamasir suderintas su jūsų prekės ženklu.
Kalbant apie kūrimo pusę, inžinieriai iš priekio ir užpakaliniai inžinieriai stengiasi sukurti ir su klientais susijusią patirtį, ir serverio pusės logiką, kuri ją valdo. O užkulisiuose kokybės užtikrinimo testeris patikrina, ar kiekviena vartotojo kelionė veikia taip, kaip tikėtasi per įrenginius, naršykles ir kraštus.
Daugiau subrendusių komandų taip pat rasite SEO specialistus, „DevOps“ inžinierius ir turinio strategus, kurie dalyvauja pagrindiniais momentais, kiekvienas vaidina lemiamą vaidmenį užtikrinant, kad jūsų platforma būtų funkcionali, patraukli, patraukli, atradama, praktiškair turinys paruoštas.
Venkite „vieno asmens komandos“ spąstų
Jūs nenorite, kad „Freelancer“ viskuo be atsarginės kopijos žongliruotų „Full Stack“. Nors yra talentingi asmenys, niekas negali pagrįstai pakeisti gerai suapvalintos komandos patirties, perspektyvos ir priežiūros. Jei jūsų projektas priklauso vienam kūrėjui, jūs esate viena ligos diena nuo nelaimės.
Paslėptos netinkamos komandos pasirinkimo išlaidos
Kai žiniatinklio projektai suklysta, problemos dažnai kyla ne dėl technologijos, o dėl netinkamo poslinkio. Komanda gali būti kvalifikuota, tačiau ne įrankiuose ar sistemose, kurių reikalauja jūsų produktas. O galbūt jie yra stiprūs kūrėjai, bet prastai komunikatoriai. Kartais jie nepakankamai įvertina susijusį darbą, dėl kurio nustatytas terminas slydimas, apimties šliaužimas ar kylančios išlaidos.
Techninės skolos ir priežiūros košmarai
Techninė skola yra dar viena reikšminga rizika. Skubėjo, dokumentų neturintis ar blogai struktūruotas kodas gali persekioti jūsų verslą dar ilgai po to, kai svetainė pasirodys. Galite susidurti su klaidomis, kurias sunku ištaisyti, funkcijos, kurios negali mastelio, arba infrastruktūros, kuri nėra saugi. Blogiausiais atvejais įmonės yra priverstos atsisakyti beveik baigto pastatymo ir vėl pradėti nuo nulio, iššvaistydamos dešimtis tūkstančių dolerių ir mėnesių prarastą pagreitį.
Vargšas UX, kuris kenkia jūsų esmei
Ir tada yra vartotojo patirtis. Tai yra vienas dalykas turėti veikiančią svetainę; Kitas dalykas yra tas, kad vartotojai gali lengvai naršyti, greitai įkelti, gerai krauti į paiešką ir paversti lankytojus klientais. Be tinkamų žmonių tinkamu metu jūsų svetainė gali atrodyti gerai, tačiau pasirodyti blogai, kainuodami srautą ir pasitikėjimą.
Ko ieškoti samdant žiniatinklio komandą
Taigi, kaip išvengti šių spąstų? Tai prasideda užduodant tinkamus komandos ir sau klausimus.
1. Techninės rungtynės
Ar jie yra patyrę jums reikalingą platformą, ar krūvą? Komanda, kuri specializuojasi „WordPress“, nebus geriausias pasirinkimas „SaaS“ produktui, sukurtam „React“ ar „Laravel“. Panašiai, jei planuojate elektroninės prekybos parduotuvę, jie turėtų turėti realaus pasaulio patirtis Tokiose platformose kaip „Shopify“, „Magento“ ar „BigCommerce“.
2. Proceso ir darbo eiga
Geros komandos turi gerai apibrėžtos darbo eigos. Paklauskite, kaip jie valdo sprintus, kaip jie renka atsiliepimus ir kaip dažnai jie pateikia atnaujinimus. Jei jie naudojasi judriais, ar jie vykdo retrospektyvą? Jei jie žada gaires, ar tie, kuriuos palaiko dokumentai ir versijos valdymas? Procesas yra tas, kuris palaiko projektą, o ne tik talentą.
3. Skaidrus ryšys
Niekada neturėtumėte jaustis tamsu dėl to, kas daroma, kada ir kodėl. Aiškūs savaitiniai atnaujinimai, dokumentais patvirtintos užduotys ir atviros komunikacijos kanalai (per „Slack“, „Trello“, „Jira“ ar „Simtis“) yra visi komandos, vertybinės bendradarbiavimo, požymiai.
4. Realistiški terminai ir biudžeto sudarymas
Nė viena komanda negali pažadėti tobulumo, tačiau puikios komandos suteiks jums realų vaizdą apie tai, kas pasiekiama jūsų suvaržymuose. Tikriausiai tai yra, jei citata atrodo per gera, kad būtų tiesa, arba laiko juosta jaučiasi pernelyg optimistiška. Būkite atsargūs dėl komandų, kurios viskam sako „taip“. Norite partnerio, kuris ginčija prielaidas ir iškviečia kompromisus, o ne tas, kuris linkteli kartu, kol dar nevėlu pasukti.
5. Palaikymas po paleidimo
Daugelis įmonių nepastebi palaikymo po paleidimo svarbos. Kas nutinka, kai jums reikia klaidų pataisų, saugos pataisų ar turinio atnaujinimų? Ar komanda teiks nuolatinę priežiūrą? Ar jie gali mastelio keitimą su jumis augant jūsų platformai? Puiki komanda kuriama atsižvelgiant į ateitį, o ne tik į dabartį.
Žodis apie kultūrą ir tinka
Įgūdžiai yra svarbūs, bet taip pat ir chemija. Jūs glaudžiai bendradarbiausite su šia komanda – galbūt kelis mėnesius. Jei jų bendravimo stilius nesusijęs su jūsų, jei jie stengiasi klausytis ar gynybiškai atsisakyti atsiliepimų, ši įtampa augs tik vykdant projektą.
Ieškokite komandos, kuri užduoda apgalvotus klausimus, ginčija prielaidas ir nuoširdžiai nori suprasti jūsų verslą. Gali būti laikas judėti toliau, jei kiekvienas pokalbis jaustųsi kaip pardavimo pika ar vienpusė instruktažas.
Ankstesnis darbas čia gali būti geras rodiklis. Paprašykite pamatyti ne tik portfelius, bet ir atvejų tyrimus. Kaip jie tvarkė sudėtingas savybes, keičia tikslus ar vėlyvus pokyčius? Su kokiais klientais jie anksčiau dirbo? Dar geriau, pasikalbėkite su kai kuriais iš tų klientų.
Galutinės mintys
Tinkamos žiniatinklio komandos pasirinkimas yra ne tik pažymėti dėžutes. Tai yra žmonių, kurie supranta jūsų produktą ir rūpinasi jūsų rezultatais, suradimas. Geriausios komandos susimaišo su technine kompetencija su bendravimu, įžvalgomis ir a tikras įsipareigojimas kokybei.
Skirkite laiko, jei esate pardavėjų vertinimų viduryje arba tiesiog pradėkite paiešką. Nebijokite užduoti sunkių klausimų. Negalima pasinerti į prašmatnius pristatymus ar žemų kamuolių kainodarą. Ir nesikreipkite į komandą, kuri nesijaučia kaip tikras partneris.
Nes kai kalbama apie jūsų skaitmeninį buvimą, jūs negaunate neribotų dalykų. Pirmą kartą tai padaryti teisingai verta.
Ar turite istoriją ar įžvalgą iš savo interneto projekto? Ar norėtumėte pasidalinti, kaip sukūrėte savo programą ar sumažinote savo svetainę? Mes norėtume išgirsti iš jūsų.