Šiame straipsnyje apžvelgsime, kaip gerai struktūrizuota, profesionali įmonės tapatybė yra labai svarbi norint ugdyti auditorijos pasitikėjimą.
Mums dažnai sakoma, kad pasitikėjimą reikia užsitarnauti. Kad bet kokie santykiai veiktų, šalys turi parodyti viena kitai, kad gali pasikliauti, kad jos pasirodys ir imsis. Taip pasitikėjimas tampa kelionės, o ne įvykio pasekmė. Tam reikia laiko ir pastangų.
Bet ar pasitikėjimą galima „sukonstruoti“?
Vizualiniai dizaineriai ir rinkodaros specialistai tai stengiasi daryti kiekvieną dieną. Kiekviename prekės ženklo kūrime, su kuriuo bendraujate – logotipo kūrimas, interneto dizainas ir net vizitinių kortelių dizainas – kruopštus darbas atliekamas kuriant ir derinant elementus, kurie prekės ženklą pristato kuo geresnėje ir patikimiausioje šviesoje.
Žinoma, galutinis sprendimas pasitikėti ar nepasitikėti prekės ženklu lieka vartotojui, tačiau pasirinkus tinkamą dizainą, apsispręsti daug lengviau.
Žmogiškųjų išteklių (HR) srityje, kur pasitikėjimas yra pati vertingiausia valiuta – darbuotojai ir darbdaviai pasitiki vienas kitu, kad papildytų vienas kito kelionę į sėkmę, tinkamas dizainas tampa itin svarbus. Jei turite geros struktūros profesionalų įmonės tapatybę, galite tikėtis, kad į savo komandą pritrauksite reikiamus talentus.
Toliau pateiktoje diskusijoje išsamiai aprašome, kaip tai veikia. Mes tyrinėjame trijų geriausių pasaulio žmogiškųjų išteklių įmonių logotipų dizainą ir sužinome, kaip jos naudojo savo logotipus, kad ugdytų pasitikėjimą savo auditorijomis.
Patikimumas dizaino srityje
Mums sakoma nespręsti apie knygą pagal jos viršelį, bet jei žmonės klausytų šio išmintingo patarimo, knygų viršelių dizaineriai būtų išbadėję. Faktas yra tas, kad žmonės yra vaizdinės būtybės. Mes žiūrime į daiktus ir priskiriame jiems savybes. Atsižvelgdami į tai, kaip mums atrodo, mes nusprendžiame, pasitikėti juo ar ne.
1999 m. Jakobas Nielsenas iš Nielsen Norman grupės kalbėjo apie tai, kaip dizainas gali perduoti pasitikėjimą keturiais pagrindiniais būdais. „Harvard Business Review“ atliko garsųjį tyrimą 2019 m., siekdama išsiaiškinti efektyviausius ir patikimi logotipų dizaino tipai. A studijuoti paskelbtas Telekomunikacijų draugijos žurnale, paaiškinta, kaip spalvos veikia kaip pasitikėjimo ženklas internetiniame dizaine.
Remdamiesi šiais ir kitais tyrimais, sudarėme penkių veiksnių, kuriuos turi turėti logotipo dizainas, kad paskatintų vartotojų pasitikėjimą, sąrašą:
- Aprašomasis dizainas. Jūsų HR logotipas turi būti aprašomasis, kad žmonės žinotų, apie ką jis kalba. Vietoj protingų ar paslaptingų vaizdų naudokite aprašomąją vaizdinę medžiagą, kad reklamuotumėte savo personalo agentūrą ir jos paslaugas.
- Aukštos kokybės dizainas. Bendra logotipo dizaino kokybė padės žmonėms jį suvokti kaip aukščiausios kokybės, nebrangų ar pigų. Norėdami į savo komandą pritraukti geriausius pasaulio talentus, jūsų HR logotipe turi būti naudojami geriausios kokybės elementai.
- Gerai organizuotas dizainas. Netvarkingi ir perpildyti vaizdai užvaldo ir priverčia žmones atsijungti. Norėdami pritraukti ir sudominti vartotojus, išdėstykite savo HR logotipą taip, kad kiekviename elemente būtų pakankamai vietos alkūnėms, sutvarkyta hierarchija, kad svarbūs elementai išsiskirtų, ir švari bendra išvaizda, kad dizainas atrodytų tvarkingas ir profesionalus.
- Tinkamas dizainas. Pasirinkite logotipo dizaino elementus, atitinkančius jūsų personalo agentūros charakterį ir pagrindines paslaugas. Laikinoji personalo agentūra naudos dizaino elementus (spalvas, šriftus, formas), kurie labai skiriasi nuo tų, kuriuos naudoja vadovų paieškos įmonė. Supraskite savo tikslinę rinką, kad galėtumėte pasirinkti dizaino elementus, kurie jiems kalba autentiškiausiai.
- Atnaujintas dizainas. Atnaujinkite ir atnaujinkite savo dizainą. HR logotipo dizainas, kuris atrodo ir atrodo pasenęs, gali pasiūlyti archajiškus užimtumo modelius. Norėdami patikti talentingiems šiandienos darbuotojams, turite turėti dizaino tapatybę, su kuria jie galėtų jaustis kaip namie.
Trijų geriausių personalo valdymo įmonių logotipų tyrinėjimas
Pagal Consultancy.orgtrys geriausios žmogiškųjų išteklių ir konsultacijų įmonės pasaulyje yra Deloitte, PwC ir EY.
Pažiūrėkime, kaip šios kelių milijonų dolerių vertės žmogiškųjų išteklių įmonės naudoja savo unikalias logotipo dizaino detales, kad būtų patikimos pasaulinės žmogiškųjų išteklių lyderės.
Pastaba: visi prekės ženklo logotipai buvo gauti iš BrandFetch.
Deloitte
Deloitte dažnai vertinama kaip pirmoji žmogiškųjų išteklių ir konsultacijų įmonė pasaulyje. Tiek pajamų, tiek poveikio prasme „Deloitte“ buvo galingas vardas pasauliniuose sluoksniuose, kuriuose minimi talentai, konsultacijos ir užimtumas.
Bėgant metams įmonė sukaupė daug pasitikėjimo prekės ženklu. Ar jos logotipas turėjo tam įtakos?
„Deloitte“ žodinis ženklas
Deloitte logotipas yra gana standartinis žodinis ženklas, kurio tikimasi iš tarptautinių įmonių, norinčių, kad vartotojų dėmesio centre būtų savo prekės ženklo pavadinimas, o ne koks nors simbolis. Šios įmonės didžiuojasi savo vardu ir nori aplink jas kurti prekės ženklo kapitalą.
„Wordmark“ logotipai taip pat sukuria švarų ir netvarkingą prekės ženklo identitetą, naudodami tik tekstą. Jei erdvėje nėra kitų nereikalingų elementų, žodinis ženklas gali tinkamai spindėti ir neturi konkuruojančių elementų, kovojančių dėl vietos.
Šriftas sans-serif
„Deloitte“ žodinis ženklas naudoja „sans-serif“ šriftą savo įmonės tapatybei. Sans-serif šriftai perteikia profesionalumą, poliravimą ir lengvumą. Kaip prekės ženklo tapatybės šriftai, be serifų yra chaki spalvos kelnės jachtoje. Jie yra sudėtingi, tačiau nėra pernelyg rimti, juos lengva suprasti ir su jais bendrauti.
Spalvų paletė
Deloitte spalvų paletė yra gana minimali. Visas logotipas yra juodos spalvos su žaliu tašku, kad būtų efektas. Juodas žodinis ženklas leidžia prekės ženklui išlikti matomas ir atpažįstamas daugelyje fonų.
Ikoninis taškas
Per 2016 m. prekės ženklo keitimą prekės ženklas priėmė žalią tašką. Pačios bendrovės žodžiais tariant, toks sprendimas privertė kai kuriuos abejoti, ar žalias taškas su ryškia spalva yra tinkamas prekės ženklui. Tačiau tai leido „Deloitte“ remtis savo „taškų sujungimo“ prekės ženklo žinute ir veikia kaip taškas po trumpo, įspūdingo sakinio – tai yra pats prekės ženklo pavadinimas!
Apibendrinant galima pasakyti, kad Deloitte dizaino pasirinkimai padeda žmonėms suvokti, kad jis yra patikimas ir patikimas. Švarus išdėstymas ir minimalistiniai elementai leidžia vartotojams suvokti, kad tai yra pasitikinti savimi ir profesionali. Tik spalvos užuomina, prekės ženklas sugeba perteikti žmogiškąją pusę ir akimirksniu pakelia savo HR logotipą į kitą lygį.
„PricewaterhouseCoopers“ (PwC)
Po švaraus, dviejų atspalvių Deloitte logotipo PwC logotipas atrodo užimtas ir šiek tiek daug. Vietoj subtilaus pasitikėjimo sans serif arba stipraus serif, dizainas yra su mažosiomis raidėmis. Kaip tai padeda „PwC“ prekės ženklui?
Prisimeni, mes kalbėjome apie tai, kad pasitikėjimas yra kelionė, o ne įvykis? PwC jau seniai teikė aukščiausios klasės personalo ir apskaitos paslaugas pasaulinėms įmonėms. Jame yra įspūdingas klientų sąrašas, įskaitant „ExxonMobil“, „Chevron“, „JPMorgan Chase & Co.“, „Bank of America“, „The Walt Disney Company“ ir kitus.
Kalbant apie logotipą, dizaino detalės pasižymi pasakojimo kokybe. Pažiūrėkime.
PwC raidinis ženklas
PwC logotipas yra raidžių logotipo dizaino stilius, kai įmonės, turinčios ilgus ar sudėtingus prekės ženklus, naudoja savo prekės ženklo inicialus arba akronimus kaip savo prekės ženklo logotipus. Publika palankiai reaguoja į raidžių ženklus, kai santykiuose jau yra šiek tiek pasitikėjimo, kaip šiuo atveju.
Serif šriftas
PwC raidžių ženklas yra serifinis šriftas, idealus tradicinėms ir senoms įmonėms. Žmonės serifinius šriftus sieja su pasitikėjimu ir patikimumu, nes tai buvo pirmieji šriftai, naudojami žurnalistiniuose leidiniuose.
Spalvų paletė
Logotipo dizaine naudojama daugiaspalvė ryškios raudonos, oranžinės, geltonos ir rožinės spalvos paletė. Raidės yra stiprios visiškai juodos spalvos ir suteikia aiškų kontrastą. Nors ir skiriasi nuo tradicinių konsultacinių prekių ženklų logotipų, kurie teikia pirmenybę prislopintoms spalvų schemoms, PwC logotipas išsiskiria tuo, kad yra tvirtas ir nesudėtingas.
JENGA® piktograma
PwC naudoja statybinių blokų piktogramą, labai panašią į populiarų krovimo žaidimą JENGA. Piktograma simbolizuoja PwC komandas „Dirbti kartu siekiant bendro tikslo – suderinti įvairias dalis, kad susidarytų nepaliaujama struktūra“.
Apskritai, PwC logotipo dizaino pasirinkimai, nors ir prieštarauja tradicijoms, leidžia PwC būti prekės ženklui, kuris žino, ką daro, ir pelno pasitikėjimą būdamas atviras ir pasitikintis savimi.
Ernst & Young
Būdama trečia galingiausia ir įtakingiausia konsultacijų įmonė pasaulyje, Ernest & Young pasižymi dinamišku ir provokuojančiu prekės ženklo identitetu. Jis yra aptakus, modernus ir turi šiek tiek charakterio. Šiek tiek skiriasi nuo Deloitte ir PwC logotipų, EY logotipas patenka kažkur per vidurį.
Jis turi daugiau asmeniškumo nei Deloitte logotipas, bet nėra toks ryškus kaip PwC ženklas.
Pažiūrėkime, ar ji turi tai, ko reikia, kad sukurtų pasitikėjimą savo auditorijomis.
EY raidė
Prekės ženklas perėjo nuo žodinio logotipo, reklamuojančio visą savo pavadinimą, prie trumpesnio ir ryškesnio raidžių ženklo. Prieš pakeitimą auditorija visada ginčydavosi, ar įmonę vadinti EY, ar E&Y. Pakeitimas pašalino painiavą ir suteikė logotipui harmonijos. Kadangi pakeitus dizainą buvo išspręsta dažna abejonė, jo pašalinimas padėjo logotipo dizainui visuomenei pasirodyti patikimesnis ir informatyvesnis.
Ekrano šriftas
Logotipe naudojamas šriftas rodymo be serifo, ir tai paprastai yra geriausi logotipo dizaino šriftai. Jie yra dideli, blokuoti ir pritraukia dėmesį. Ekrano šriftas, naudojamas EY raidėje, suteikia dizainui autoriteto ir padeda jį suvokti kaip tvirtą ir patikimą.
Spalvų paletė
Pagrindinė EY spalvų paletė yra minimali ir plokščia. Tai gili ir sodri juoda spalva, kurioje yra tik geltonos spalvos dvelksmas, suteikiantis šiek tiek energijos. Nors pasirinkimai pelnė įmonei šiek tiek trūkumų, kai pirmą kartą buvo pristatytas pertvarkymas, logotipas gerai paseno. Juoda yra neproblema ir tvirta, o šiltas akcentas daro dizainą žmogiškesnį ir autentiškesnį.
Ryški geltona
Geltona detalė Ernest & Young logotipo viršuje neleidžia dizainui atrodyti pernelyg švelniai. Atminkite, kad žmonės su spalva sieja humanistines ir psichologines savybes. Visiškai juodas logotipas gali atrodyti neutralus, tačiau neutralumas nesukelia pasitikėjimo. Ryškios ir šiltos geltonos spalvos ruožas logotipo dizainui suteikia žvalumo, leidžiantis žiūrovams į jį žvelgti su optimizmu ir viltimi.
Galų gale, galutinė EY logotipo išvaizda yra užtikrinta. Kompanija naudoja logotipą, siekdama tapti lydere šioje srityje, turinti daug žmogiškųjų ryšių ir pasiūlyti veiklos.
Pasitikėjimo prekės ženklu kūrimas naudojant prekės ženklo logotipus
Prekės ženklo logotipai niekada nebuvo tušti simboliai. Per visą istoriją jie tarnavo kaip reikšmingos pasitikėjimo ir valdžios ikonos. Nepriklausomai nuo to, ar logotipai ar emblemos veikia kaip antspaudai ant ekonominių valiutų, ar kaip herbas karališkajame skyde, jie padeda įkvėpti žmonių pasitikėjimą ir nukreipti juos link bendro tikslo.
Taigi kodėl jūsų HR logotipas turėtų veikti kitaip?
Kaip įdarbinimo agentūra, kuri vaidina svarbų vaidmenį žmonių pragyvenimo šaltiniuose ir karjeros siekiuose, turite didžiulę atsakomybę perteikti savo vartotojams aiškią prekės ženklo tapatybę. Naudodami šriftus, spalvas, piktogramas ir bendrą kokybę galite papasakoti savo prekės ženklo istoriją maksimaliai efektyviai.
Nors tiesa, kad pasitikėjimą galima užsitarnauti tik per ilgą sąžiningumo, skaidrumo ir patikimumo procesą, įrankiai, tokie kaip logotipų dizainas, yra tam, kad padėtų jums sukurti kelią į jį.
Kadangi žmonės taip greitai sprendžia, remdamiesi paprastais vaizdais, verta sukurti vaizdų, kurie padėtų jiems nuspręsti jūsų naudai.