Šiame straipsnyje išsiaiškinsime, kaip išsirinkti geriausią „WordPress CRM“ papildinį jūsų verslui, ir pateiksime septynias puikias papildinio parinktis, kad galėtumėte pradėti.
Teigiami santykiai su klientais yra verslo sėkmės varomoji jėga. Kad jūsų internetinė parduotuvė būtų sėkminga, turite užmegzti tvirtus ryšius tiek su naujais potencialiais klientais, tiek su grįžtančiais klientais.
Vienas iš būdų užmegzti teigiamus santykius su klientais – į savo pardavimo strategiją įtraukti ryšių su klientais valdymo sistemą (CRM).
Naudodami CRM programinę įrangą galite lengvai rinkti vartotojų duomenis, sekti istorines operacijas ir nustatyti demografinę elgseną. Turėdami tai po ranka, jums bus daug lengviau nustatyti rinkos galimybes ir užtikrinti, kad kiekvienas klientas turėtų teigiamą patirtį.
Tiems, kurie savo svetainę priglobia „WordPress“, CRM sistemos integravimas yra paprastas. Turint daugybę CRM įskiepių, iš kurių galima rinktis ir su paprastomis sąrankos sąsajomis, gali būti laikas investuoti.
Iš esmės „WordPress CRM“ įrankis sukuria paprastą vartotojo sąsają duomenų rinkimui, kuris padeda įmonėms atpažinti klientus ir bendrauti su jais keičiamo dydžio būdu. — Jasonas KulpaUE.co generalinis direktorius.
Kaip pasirinkti „WordPress“ CRM papildinį
Nors rinkoje yra daug WordPress CRM papildinių, ne visi jie bus naudingi jūsų internetiniam verslui. Svarbiausia yra pasirinkti CRM papildinį pagal individualius poreikius.
Štai keletas veiksnių, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti prieš pasirinkdami „WordPress CRM“ papildinį:
Vartotojo sąsaja. Jei pirmą kartą naudojate CRM programinę įrangą, norėsite rasti papildinį su patogia sąsaja. Tai leis jums praleisti mažiau laiko įsisavinant programinę įrangą ir daugiau laiko naudoti ją savo naudai.
Sklandi integracija. Jūsų papildinys turėtų sklandžiai integruotis su jūsų „WordPress“ svetaine. Pažiūrėkite, kada jis buvo sukurtas, ir įsitikinkite, kad jis gerai veikia su atnaujinta „WordPress“ versija.
Kaina. Įsitikinkite, kad CRM papildinys neviršija jūsų biudžeto. Kai kurios parinktys yra brangios, taigi, jei nesate naujokas CRM pasaulyje, kodėl nepasirinkus nemokamo papildinio, kad išbandytumėte sistemą?
Darbo eigos automatizavimas. Ieškokite papildinio, turinčio puikių automatizavimo funkcijų. Tai apima automatinį el. pašto siuntimą, pardavimo kanalus ir ataskaitų teikimą. Tai išgelbės jūsų verslą nuo varginančių užduočių.
Segmentavimo programinė įranga. Jūsų CRM papildinys turi turėti gerą kontaktų valdymą. Jums reikia įrankio, kuris galėtų tvarkyti didėjantį kontaktų skaičių ir suskirstyti juos į lengvai tikslinamas grupes.
Kai išsiaiškinsite, kurios CRM funkcijos yra svarbiausios jūsų verslui, laikas pasirinkti papildinį. Toliau pateikiame septynias puikias visų biudžetų parinktis, kad galėtumėte pradėti.
WP ERP
Pirmiausia yra WP ERP, kuris yra vienas populiariausių WordPress CRM įskiepių rinkoje. Užuot investavęs tik į CRM papildinį, WP ERP suteikia savo vartotojams visą verslo rinkinį, kurį sudaro CRM, personalo valdymo platforma ir apskaitos programinė įranga.
Šis papildinys skirtas mažoms įmonėms, kurios ruošiasi tapti vidutinėmis įmonėmis. Su galimybe atsisiųsti kai kuriuos elementus nemokamai, tai puikiai tinka pradedantiesiems ir tiems, kurie ieško visiškai įrengtos verslo valdymo platformos.
Kai kurios iš geriausių WP ERP siūlomų funkcijų yra nemokamas kontaktų įrašų segmentavimas ir automatiniai planavimo įrankiai, leidžiantys vartotojams rezervuoti veiklą ir susitikimus naudodami papildinį.
Kaina: Nors kai kurios WP ERP papildinio funkcijos yra nemokamos, didesnėse įmonėse naudojama profesionali versija kainuoja tik nuo 9,99 USD per mėnesį.
FluentCRM
Toliau mes turime FluentCRM. Įmonėms, norinčioms optimizuoti savo rinkodarą el. paštu, šis WordPress CRM papildinys skirtas jums. „FluentCRM“ turi galimybę ne tik vykdyti automatizuotas el. pašto kampanijas, bet ir segmentuoti bei nukreipti individualius klientus naudodamiesi asmeniniais pranešimais.
Dar geriau, turint omenyje el. pašto siuntimą, šis papildinys taip pat pateikiamas su patogia el. pašto kūrimo priemone, kurią galima naudoti jūsų „WordPress“ svetainėje kuriant suasmenintus el. laiškus nuo nulio.
Sklandžiai integruojamas su daugybe kitų „WordPress“ papildinių, tokių kaip „WooCommerce“, tai puikus priedas įmonėms, norinčioms efektyviau naudotis savo klientų duomenimis.
Kaina: FluentCRM kaina nustatoma pagal tai, kiek svetainių juo naudojasi. Tik vienai svetainei tai yra 129 USD per metus. Už penkių vietų licenciją tai padidėja iki 249 USD per metus. Ir galiausiai tiems, kurie turi daugiau nei 50 svetainių, jis yra 499 USD per metus.
„HubSpot“.
„HubSpot“. yra gerai žinomas CRM pasaulyje ir yra labai rekomenduojamas visų jį besinaudojančių žmonių. Šis „WordPress CRM“ papildinys skirtas visų formų ir dydžių internetinėms įmonėms, nes jis yra labai keičiamas.
Nors pagrindinės funkcijos yra nemokamos, įmonės gali pasirinkti mokamą planą, kad sutelktų dėmesį į tam tikrą savo verslo aspektą. „HubSpot“ turi paketus, kuriuose pagrindinis dėmesys skiriamas rinkodarai, pardavimui ir klientų aptarnavimui, todėl jį galima itin pritaikyti pagal jūsų poreikius.
„HubSpot CRM“ leidžia kurti ir lengvai įterpti bet kokias internetines formas ir netgi turi savo tiesioginių pokalbių paslaugą, kuri gali padėti rinkti duomenis vietoje.
Kaina: Pagrindinės HubSpot CRM funkcijos yra nemokamos, tačiau mokami planai prasideda nuo 1400 USD per mėnesį, todėl tai yra viena iš brangesnių variantų.
Freshworks CRM
Šviežiukai laikosi kitokio požiūrio į „WordPress CRM“. Naudojant dirbtinį intelektą kaip pagrindinį savo funkcijų pagrindą, automatizavimas yra dar vienas žingsnis.
„Freshworks“ naudoja dirbtinį intelektą, kad padėtų pagerinti nuspėjamąjį balų skaičiavimą, taip pat automatizuoti žiniatinklio formų kūrimą pagal vartotojų duomenis ir bet kokias kitas duomenimis pagrįstas darbo eigas.
Dar geriau, kad šiame CRM papildinyje jūsų „WordPress“ svetainėje netgi naudojami DI palaikomi pokalbių robotai, kurie gali išmaniai suderinti kontaktų sąrašo dublikatus ir padėti pagal numatomą tikslinio kliento kelionę.
„Freshworks“ labiausiai mėgsta didesni, nusistovėję verslai, nes iš pirmo žvilgsnio gali būti sunku susivokti. Įmonėms, turinčioms valdyti daug vartotojų duomenų, šis dirbtinio intelekto įrankis puikiai tinka automatizuoti kiekvieną santykių su klientais valdymo aspektą.
Kaina: Pradedant nuo 29 USD per mėnesį už pagrindinę versiją ir iki 125 USD per mėnesį už visą komplektą, „Freshworks“ yra geros kainos vidutinėms ir didelėms įmonėms.
Pipedrive CRM
Pipedrive CRM daugiausia dėmesio skiria „WordPress“ svetainių pardavimui. Optimizuojant pardavimo kanalą, patogi vartotojo sąsaja skirta stebėti jūsų pardavimo rezultatus ir automatizuoti pasikartojančias užduotis.
Kai kurios šauniausios funkcijos apima tikslią pardavimo ataskaitų teikimą, išsamią informaciją, nuspėjamą pardavimo prognozavimą ir konversijų rodiklio stebėjimą.
„Pipedrive“ taip pat sukūrė „LeadBooster Chatbot“, kurį taip pat galite rasti jūsų „WordPress“ papildinių kataloge. Tai integruota su „Pipeline“ CRM sistema ir greitai užfiksuoja tinkamus potencialius klientus, kurie siunčiami į jūsų „Pupeline“ sistemą ir paverčiami sandoriais.
Kaina: Ši CRM programinė įranga skirta mažoms el. prekybos įmonėms ir prasideda nuo 25 USD per mėnesį.
Jetpack CRM
Toliau sąraše yra Jetpack CRM. Šį „WordPress“ papildinį sukūrė vienas įtakingiausių įskiepių kūrėjų. „WooCommerce“ ir „Gravatar“ kūrėjai gali būti užtikrinti, kad šis „WooCommerce CRM“ papildinys yra labai sėkmingas.
Turėdamas itin patogią sąsają, „Jetpack“ yra laikomas vienu geriausių pasirinkimų pradedantiesiems smulkaus verslo ir tiems, kurie jau yra susipažinę su „WooCommerce“.
Kai kurios geriausios „Jetpack“ funkcijos apima galimybę automatiškai siųsti sąskaitas faktūras ir kainas naudojant „Quick Pay“ funkciją ir potencialių klientų generavimo formų kūrimo priemonę, kuri yra suderinama su visais populiariais formų papildiniais.
Kaina: Yra nemokama „Jetpack“ versija, kurioje yra pagrindinės funkcijos. Tačiau tiems, kurie nori aukščiausios kokybės plano, tai prasideda tik nuo 11 USD per mėnesį.
Zoho CRM švino magnetas
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas, pakalbėkime apie Zoho CRM švino magnetas. Šis „WordPress CRM“ papildinys yra vienas geriausių variantų įmonėms, turinčioms biudžetą.
„Zoho CRM Lead Magnet“ yra „Zoho CRM“ produktas ir yra nemokamas papildinys, turintis pagrindines funkcijas, reikalingas švino surinkimui pagerinti. Galite greitai sukurti žiniatinklio formas naudodami papildinį, kuris sklandžiai integruojasi su jūsų prietaisų skydeliu, taip pat padidinti ir automatizuoti darbo eigas, kad būtų lengva valdyti santykius su klientais.
Nors šis nemokamas papildinys nesuteiks jums funkcijų ar paties Zoho CRM, šis patogus formų kūrimo įrankis surinks daug duomenų, kurie padės suprasti, ko klientai nori iš jūsų verslo.
Kaina: Šis CRM papildinys yra nemokamas.
Apvyniojimas
Labai svarbu investuoti į tinkamą jūsų poreikius atitinkantį „WordPress CRM“ papildinį. Nesvarbu, ar norite pagerinti savo pardavimo strategiją naudodami „Pupeline“, ar kurti įtraukimo vertas el. pašto kampanijas naudodami „FluentCRM“, kiekvienas papildinys siūlo pasirinkti iš skirtingų specialybių.
Ryšių su klientais valdymo prioritetas 2024 m. gali būti skirtumas tarp konversijų padidėjimo ir svetainės, kuri žlunga. Ryšių kūrimo optimizavimas naudojant CRM sistemą yra puikus būdas užtikrinti, kad potencialūs klientai priplauktų ir klientai liktų šalia.